Klub přátel Adélky

Adélka chce odměňovat ty, kteří jsou už roky věrni jejímu jménu a hrdi na to, že „Adélka je jejich“. Proto vznikl zákaznický program s názvem Klub přátel Adélky.

Odměna za přátelství a věrnost

Jako odměnu budeme členům poskytovat finanční příspěvek na pořízení vybraných produktů či služeb. Člen klubu tak díky finančnímu příspěvku od Adélky zaplatí za vybraný produkt či službu cenu výrazně nižší než běžný zákazník.

Pozvánka tam, kde se něco děje

Klub přátel Adélky je program odměny za přátelství a věrnost, který bude provozován v místech, kde je Adélčino, např. ve vybraných prodejnách po celé ČR.
Další výhody je možné čerpat na akcích, které Adélka pořádá či spolupořádá, např. na dnech otevřených dveří, exkurzích a dalších společenských akcích.

Výhody a zábava úplně pro každého

Všechny výhody a možnosti Klubu přátel Adélky jsou určeny pro věrné zákazníky značky Adélka a také pro ty, kteří se jimi chtějí stát.
Členství v klubu vzniká žádostí o klubovou kartu. Získat klubovou kartu je možné v kterékoli firemní prodejně Adélka. Tato karta je nepřenosná a její výhody jsou určeny jen pro jejího držitele.
Získání klubové karty není podmíněno žádnou jinou aktivitou, nežli jednorázovým nákupem libovolného zboží v celkové hodnotě min. 300 Kč.
Získání klubové karty není podmíněno žádným vyplňováním kontaktních údajů, nepotřebujeme ani znát jméno vstupujícího člena, ani žádné jiné osobní informace.

Zákaznická karta

Otázky a odpovědi

Jak a kde můžu získat klubovou kartu?

Získat klubovou kartu je velice jednoduché – stačí o ní požádat. Kde? Na vybraných značkových prodejnách značky Adélka.

Můžeme mít v rodině víc karet?

Klubovou kartu může získat kdokoli, bez rozdílu věku či místa bydliště. Proto může mít jedna rodina víc karet, klidně tolik, kolik máte členů. Otázkou je, jestli je to nutné? Ale klidně to tak může být.

Kolik zboží můžu na klubovou kartu koupit?

Zboží, které bude aktuálně označeno jako „výhodné pro členy klubu“, bude moci kdokoli z Vás nakupovat dle své potřeby. Nicméně nechceme umožňovat nějaké hromadné nákupy za účelem dalšího prodeje či jiných spekulací. Výhody jsou určeny pro naše věrné zákazníky, nikoli např. pro provozovatele prodejen potravin, to v žádném případě.

Když už nebudu chtít využívat výhod programu, co mám dělat?

Vůbec nic není třeba dělat, prostě nepřijdete a nenakoupíte. Ale až budete mít opět chuť nakupovat ve vybraných prodejnách Adélka výhodněji než běžný zákazník, prostě s sebou jen vezmete na nákup svou kartu, nic víc.

Co je podmínkou pro vstup do klubu?

Žádost o klubovou kartu je podmíněna nákupem v hodnotě alespoň 300 Kč. Žádná jiná podmínka pro vstup do klubu přátel Adélky není stanovena. Dokonce po Vás ani nebude chtít znát Vaše jméno, bydliště, žádné kontaktní, ani jiné osobní údaje. Nakoupíte, požádáte, získáte – a jste členem.

Jaké zboží bude pro členy klubu se slevou?

Zboží označené jako „výhodné pro členy klubu“ bude průběžně obměňováno několikrát týdně. Půjde o různé druhy zboží ze sortimentu Adélky, ale také zboží našich dodavatelů. Vždy, když přijdete na vybranou prodejnu, akční zboží zřetelně uvidíte – jednou to bude jistý druh pečiva, podruhé např. uzenina od našeho dodavatele, potřetí cukrovinky, den na to koláč od Adélky…

Jak vysoké budou slevy?

Nikoli, neposkytujeme žádné slevy. Jako odměnu budeme členům klubu poskytovat finanční příspěvek na pořízení vybraných produktů či služeb. Člen klubu tak díky finančnímu příspěvku od Adélky zaplatí za vybraný produkt či službu cenu výrazně nižší než běžný zákazník.

Musím s sebou vždy nosit kartu, když chci nakoupit se slevou?

Ne, neposkytujeme žádné slevy. Svým věrným zákazníkům poskytujeme finanční příspěvek na pořízení vybraného produktu označeného jako „výhodně pro členy klubu“. Ano, možnost získání finančního příspěvku, který umožní nakoupit dané zboží za cenu nižší, je podmíněno načtením klubové karty. Proto radíme, noste ji do vybraných prodejen Adélka vždy s sebou. Vždy se Vám totiž bude hodit.